DOBROVOLNÍK/ICE NA DOUČOVÁNÍ ČJ a AJ

Koho hledáme?

Dobrovolníka/ici, který/á  má zájem o doučování českého jazyka pro jednoho našeho aktivistu

Dobrovolníka/ici, který/á  má zájem o doučování anglického jazyka pro jednoho našeho aktivistu

 

 

    Člověka, který ovládá anglický jazyk

    Vhodné pro studenty VŠ i SŠ.

 

 

Co budeš dělat

 

    Doučovat český jazyk aspoň jednou  nebo dvakrát týdně (dle domluvy)

    Doučovat anglický jazyk aspoň jednou  nebo dvakrát týdně (dle domluvy

 

Co získáš?

    Pracovní zkušenost v největší lidskoprávní organizaci

    Rozvoj svých komunikačních a prezentačních dovedností

    Spoustu nových znalostí o lidských právech a různých menšinách

    Smysluplnou práci v motivovaném týmu

    Prostor pro kreativitu

    Certifikát (lze pojmout jako stáž)

 

Kde všechno bude probíhat?

Brno

Chceš s námi spolupracovat?

Pošli nám svůj životopis a stručnou odpověď na otázku: „Co tě na této nabídce zaujalo?" na nela.armutidisova@amnesty.cz

Related stories

28.12.2018

Výzkum ombudsmanky: jak se daří společnému vzdělávání?

Anna Šabatová ke společnému vzdělávání romských a neromských dětí.


16.1.2019

Inkluze je o tom, aby každé dítě maximálně využilo svůj potenciál, říká romský pedagog

Je jedním z desítek Romů, kteří se rozhodli aktivně zasahovat do dění ve svém městě a vstoupili do komunální politiky. Co obnáší práce opozičního zastupitele, jsme tentokrát nechali stranou, protože Marian Dancso je zároveň jedním z mála romských pedagogů – přes 17 let působí na základní škole v litvínovském Janově. Vystudoval Střední školu lodní dopravy a technických řemesel v Děčíně, obor se zaměřením na námořní dopravu a ekonomii. Absolvoval sociální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, dokončuje magisterské studium. 17 let působí na ZŠ Litvínov-Janov, nyní jako učitel německého a anglického jazyka a informatiky. Čtvrté volební období byl zvolen zastupitelem Lomu, je prvním místopředsedou politického hnutí Občané městu, město Občanům (OMMO).


29.11.2018

Není pravda, že děti s postižením jsou v běžné škole nutně nešťastné, říká pedagožka, která se zabývá inkluzí

Které děti s postižením se mohou úspěšně vzdělávat a integrovat v běžné škole, a které již ne? To je jádro debaty o inkluzi neboli společném vzdělávání. A jaké možnosti nabízejí těmto dětem školy speciální? „Speciální škola neznamená automaticky škola dobře vybavená pro podporu žáků s různými druhy postižení,“ říká Lenka Felcmanová, která vyučuje speciální pedagogiku na pražské pedagogické fakultě a je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání.


Tyto webové stránka používají cookies pro zlepšení uživatelského komfortu, předvyplnění údajů podporovatele. Zjistit více... Díky za upozornění...