Lektor/ka vzdělávacích programů na školách

Amnesty International ČR hledá dobrovolníky/dobrovolnice na pozici lektorů lidskoprávních workshopů pro základní a střední školy.

Koho hledáme?

  • Dobrovolníka/ici, který/á se stane součástí vzdělávacího projektu na středních školách.
  • Člověka se zájem o vzdělávání a problematiku lidských práv ( nespravedlivě věznění, svoboda projevu, práva menšin, migrace....).
  • Vhodné pro studenty VŠ i SŠ.

 

Co budeš dělat?

  • Vést workshopy a živé knihovny na školách. Co je živá knihovna? Mrkni na video: https://www.youtube.com/watch?v=T8qtWebQZsk.
  • Podílet se na přípravě vzdělávacích programů
  • Inspirovat  žáky a studenty k aktivitám na podporu lidských práv
  • Podílet se na evaluaci projektu

 

Co získáš?

  • Pracovní zkušenost v největší lidskoprávní organizaci
  • Rozvoj svých komunikačních a prezentačních dovedností
  • Spoustu nových znalostí o lidských právech a různých menšinách
  • Smysluplnou práci v motivovaném týmu
  • Prostor pro kreativitu
  • Certifikát ( lze pojmout jako stáž)

 

Kde všechno bude probíhat?

Lektorovat je možné kdekoli v ČR.

 

Chceš s námi spolupracovat?

Pošli nám svůj životopis a stručnou odpověď na otázku: „Co tě na této nabídce zaujalo?" na

martina.neradova@amnesty.cz (koordinátorka pro Čechy nebo na nela.armutidisova@amnesty.cz (koordinátorka pro Moravu)  

Podobné příběhy

13.11.2017

Společné vzdělávání: 10 let po mezinárodní ostudě zkouší Česká republika nový model

Před 10 lety slyšelo Česko od Evropského soudu pro lidská práva, že diskriminuje Romy ve vzdělávání.


23.1.2017

Živá knihovna na Základní škole Osmec

Lektorka a dobrovolnice Amnesty International popisuje, jak probíhala Živá knihovna na Základní škole Osmec.


31.1.2017

Na jaké vzdělání mají právo romské děti? Minisertsvo školství zveřejnilo nová data

Jak si v současnosti stojí romské děti na poli českého vzdělávání.


1.9.2016

Vysvědčení pro Českou republiku

Jak si vede rovný přístup ke vzdělávání romských dětí na začátku školního roku 2016/17?