Lektor/ka vzdělávacích programů na školách

Amnesty International ČR hledá dobrovolníky/dobrovolnice na pozici lektorů lidskoprávních workshopů pro základní a střední školy.

Koho hledáme?

  • Dobrovolníka/ici, který/á se stane součástí vzdělávacího projektu na středních školách.
  • Člověka se zájem o vzdělávání a problematiku lidských práv ( nespravedlivě věznění, svoboda projevu, práva menšin, migrace....).
  • Vhodné pro studenty VŠ i SŠ.

 

Co budeš dělat?

  • Vést workshopy a živé knihovny na školách. Co je živá knihovna? Mrkni na video: https://www.youtube.com/watch?v=T8qtWebQZsk.
  • Podílet se na přípravě vzdělávacích programů
  • Inspirovat  žáky a studenty k aktivitám na podporu lidských práv
  • Podílet se na evaluaci projektu

 

Co získáš?

  • Pracovní zkušenost v největší lidskoprávní organizaci
  • Rozvoj svých komunikačních, prezentačních a organizačních dovedností
  • Spoustu nových znalostí o lidských právech a různých menšinách
  • Smysluplnou práci v motivovaném týmu
  • Prostor pro kreativitu
  • Certifikát ( lze pojmout jako stáž, či praxi)

 

Kde všechno bude probíhat?

Lektorovat je možné kdekoli v ČR.

Chceš s námi spolupracovat?
  • Vyplň nám prosím krátký úvodní dotazník, na jehož základě Tě pak kontaktujeme ohledně osobního setkání, popřípadě společného skypu. Pokud budeš mít další otázky, obrať se na Martinu Neradovou, martina.neradova@amnesty.cz (Čechy) nebo Markétu Jurčíovou, marketa.jurciova@amnesty.cz (Morava a Slezsko).

Podobné příběhy

22.3.2019

Proč mají kluci horší známky? „České školství přeje hodným holčičkám“

Systém klasického známkování ve školách je velmi rizikový. Chlapci potřebují jiný styl výuky, a proto se do známek promítají i osobní postoje učitelů, říká v Duelu odbornice na vzdělávání Klára Laurenčíková. Hodnotí tak výsledky výzkumu, který ukázal, že chlapci dostávají na základních školách horší známky než dívky, přestože znalosti mají stejné.


28.12.2018

Výzkum ombudsmanky: jak se daří společnému vzdělávání?

Anna Šabatová ke společnému vzdělávání romských a neromských dětí.


25.10.2018

Má mylné informace, kritizují Zemanovy výroky ve Sněmovně zastánci inkluze

Prezident Miloš Zeman ve středu ve Sněmovně kritizoval inkluzi, tedy společné vzdělávání žáků se speciálními potřebami, kvůli vysokým nákladům. Mimo jiné zmínil, že podle metodiky ministerstva školství mají být postižené děti od ostatních odděleny paravanem. Nic takového ale v metodice resortu není.


20.3.2018

Už neplatí, že na inkluzi nejsou peníze. Chybí ale asistenti a podpora pro učitele, říká Klára Laurenčíková

„Rodiče by neměli slyšet od školy, že na podpůrná opatření pro jejich dítě nemá peníze. To už neplatí,“ říká předsedkyně České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání Klára Laurenčíková. Větším problémem je nedostatek asistentů a dalších specialistů. Učitelé by uvítali menší počet dětí ve třídách a větší metodickou podporu.


Tyto webové stránka používají cookies pro zlepšení uživatelského komfortu, předvyplnění údajů podporovatele. Zjistit více... Díky za upozornění...