DOBROVOLNÍK/ICE NA DOUČOVÁNÍ ČJ a AJ

Koho hledáme?

Dobrovolníka/ici, který/á  má zájem o doučování českého jazyka pro jednoho našeho aktivistu

Dobrovolníka/ici, který/á  má zájem o doučování anglického jazyka pro jednoho našeho aktivistu

 

 

    Člověka, který ovládá anglický jazyk

    Vhodné pro studenty VŠ i SŠ.

 

 

Co budeš dělat

 

    Doučovat český jazyk aspoň jednou  nebo dvakrát týdně (dle domluvy)

    Doučovat anglický jazyk aspoň jednou  nebo dvakrát týdně (dle domluvy

 

Co získáš?

    Pracovní zkušenost v největší lidskoprávní organizaci

    Rozvoj svých komunikačních a prezentačních dovedností

    Spoustu nových znalostí o lidských právech a různých menšinách

    Smysluplnou práci v motivovaném týmu

    Prostor pro kreativitu

    Certifikát (lze pojmout jako stáž)

 

Kde všechno bude probíhat?

Brno

Chceš s námi spolupracovat?

Pošli nám svůj životopis a stručnou odpověď na otázku: „Co tě na této nabídce zaujalo?" na nela.armutidisova@amnesty.cz

Podobné příběhy

28.11.2019

Psycholožky radí učitelům: Na problémové děti křik neplatí

Vznešené řeči o inkluzi jsou pěkné, ale víc by mi pomohla rada, co si počít s dítětem, které bezdůvodně kouše a kope spolužáky, nebo si při výuce nahlas zpívá. Podobný povzdech můžete zaslechnout skoro na každé konferenci o vzdělávání. Možná i proto se tento týden na seminář s norskými expertkami dostavilo tolik lidí. Klinické psycholožky Kaja Næss Johannessenová a Ann-Karin Nielsen Bakkenová pracují v Dětském psychiatrickém centru Østbytunet, v jehož rámci funguje i škola pro 23 žáků s náročným chováním.


28.12.2018

Výzkum ombudsmanky: jak se daří společnému vzdělávání?

Anna Šabatová ke společnému vzdělávání romských a neromských dětí.


29.11.2018

Není pravda, že děti s postižením jsou v běžné škole nutně nešťastné, říká pedagožka, která se zabývá inkluzí

Které děti s postižením se mohou úspěšně vzdělávat a integrovat v běžné škole, a které již ne? To je jádro debaty o inkluzi neboli společném vzdělávání. A jaké možnosti nabízejí těmto dětem školy speciální? „Speciální škola neznamená automaticky škola dobře vybavená pro podporu žáků s různými druhy postižení,“ říká Lenka Felcmanová, která vyučuje speciální pedagogiku na pražské pedagogické fakultě a je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání.


16.1.2019

Inkluze je o tom, aby každé dítě maximálně využilo svůj potenciál, říká romský pedagog

Je jedním z desítek Romů, kteří se rozhodli aktivně zasahovat do dění ve svém městě a vstoupili do komunální politiky. Co obnáší práce opozičního zastupitele, jsme tentokrát nechali stranou, protože Marian Dancso je zároveň jedním z mála romských pedagogů – přes 17 let působí na základní škole v litvínovském Janově. Vystudoval Střední školu lodní dopravy a technických řemesel v Děčíně, obor se zaměřením na námořní dopravu a ekonomii. Absolvoval sociální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, dokončuje magisterské studium. 17 let působí na ZŠ Litvínov-Janov, nyní jako učitel německého a anglického jazyka a informatiky. Čtvrté volební období byl zvolen zastupitelem Lomu, je prvním místopředsedou politického hnutí Občané městu, město Občanům (OMMO).


Tyto webové stránka používají cookies pro zlepšení uživatelského komfortu, předvyplnění údajů podporovatele. Zjistit více... Díky za upozornění...