Problematika sexualizace získává v dnešní době čím dál tím větší pozornost. Reklamy, které se budou zdát sexistické a diskriminační, budou v Paříži oficiálně zakázány.

Městská rada Paříže podepsala novou smlouvu s JCDecaux, distributorem reklam, který se zavázal k tomu, že nebude šířit reklamy obsahující sexistické stereotypy, homofobní obrázky nebo jakékoliv degradující, dehumanizující a ofenzivní zobrazení mužů a žen. Stejně tak jako etnickou, náboženskou či věkovou diskriminaci a všechna zobrazení, která nějakým způsobem ovlivňují lidskou důstojnost. Zákaz začne platit od listopadu tohoto roku. Starostka Paříže Anna Hidalgová se k nadcházejícímu zákazu vyjádřila následovně: „Po Londýně a Ženevě, kde už platí podobné regulace, chce Paříž dokázat, že je schopen zastavit všechny druhy diskriminací.“

Zdroj: The New York Times

Amnesty říká BRAVO! Přečtěte si víc o boji proti diskriminaci Amnesty International.

Publikováno / Zveřejněno v/ dne:Pozitivní lidskoprávní novinky