Amnesty International Česká republika přijme finanční*ho a administrativní*ho specialistu*ku
Článek
Inzeráty publikován 16.3.2023
Do týmu české pobočky Amnesty International hledáme nového*ou finanční*ho a administrativní*ho specialistu*ku!
Amnesty International Česká republika přijme finanční*ho a administrativní*ho specialistu*ku.
Co si můžete pod touto prací představit?
Vašim úkolem bude koordinovat finanční aspekty práce v Amnesty, komunikovat s účetní firmou a dalšími externími partnery k zajištění hladkého a správného fungování organizace. Na základě podkladů od kolegů budete plánovat rozpočet, v kooperaci s vedením organizace jej vyhodnocovat a navrhovat strategické úpravy. Budete řešit běžnou denní agendu plateb či zpracovávat podklady pro mzdy, ale budete mít i velký prostor pro to přicházet s vlastními řešeními a navrhovat nové postupy.
Ideální kandidát*ka:
- má zkušenosti s koordinací účetní a finanční agendy
- nemá problém s dodržováním termínů a dokáže to zajistit i u ostatních
- má analytické dovednosti
- dokáže systematicky pracovat a plnit i rutinní úkoly
- umí pracovat v Excelu a dokáže z dat vytvořit přehledné tabulky
- dokáže se na věci dívat s nadhledem a nebojí se přijít s vlastním řešením
- umí sestavit rozpočet a monitorovat jeho průběžné čerpání
- mezi jeho*její vlastnosti patří zodpovědnost, spolehlivost, preciznost
- má zkušenosti s vedením docházky a zpracováním podkladů pro mzdové účetnictví
- má organizační a komunikační dovednosti, schopnost rychlého a pružného jednání za účelem dosažení cílů
- má dobré znalosti angličtiny slovem i písmem a zájem o hnutí Amnesty International
Náplň práce
- vedení účetní agendy spolku ve spolupráci s účetní firmou
- vedení agendy došlých faktur, cestovních příkazů
- správa a realizace plateb a pokladny
- archivace a evidence dokladů, předání a kontrola ve spolupráci s účetní firmou
- vedení samostatné účetní agendy pro jednotlivé granty a jejich finální vyúčtování
- zpracování reportů na základě konkrétních požadavků organizace a donorů (měsíční, čtvrtletní, monitorovací zprávy apod.)
- příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory
- správa bankovnictví spolku, výpisů z účtů, komunikace s bankou a dalšími dodavateli a úřady
- správa docházky, zpracování podkladů, komunikace se mzdovou účetní
- ve spolupráci s vedením organizace sestavovat roční rozpočet organizace, případně dílčí rozpočty a monitorovat a vyhodnocovat jejich čerpání
Co od nás můžete očekávat?
- Smysluplnou a kreativní práci v přátelském týmu lidí se stejnými hodnotami
- Možnost osobního a profesního rozvoje
- Neformální vztahy a prostředí
- Uplatnění v největší mezinárodní lidskoprávní organizaci působící ve 150 zemích světa už od roku 1961
- Pracovní telefon a notebook
- Flexibilní pracovní dobu a home office, sick days, až dva týdny dovolené navíc
- HPP, úvazek 0,8 – 1,0
- Měsíční mzdu 33 475,- Kč při 1,0 úvazku
Nástup preferujeme co nejdříve, případně dle dohody.
V případě zájmu zašlete Váš životopis a motivační dopis na email karolina.zanova@amnesty.cz, a to nejpozději do 17.5.2023. Do předmětu uveďte FINANČNÍ A ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA*KA. Zasláním motivačního dopisu a životopisu projevujete souhlas Amnesty International Česká republika, z. s. se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Aktuální petice
Její sourozence tajně popravili, ona je už dvanáct let ve vězení. Pomůžete?
Íránka Maryam Akbari Monfaredová je již téměř dvanáct let nespravedlivě vězněna pouze kvůli svému kontaktu s příbuznými v zahraničí, již jsou členy exilové opoziční organizace Lidoví mudžahedínové. Dne 10. března 2021 byla převezena z věznice Evin v Teheránu do věznice v provincii Semnan, vzdálené přes 200 km od její rodiny, což je v rozporu jak s mezinárodním, tak íránským právem. Od června 2021 ji ve vězení nesmí rodina navštěvovat.
Aktuální počet podpisů: 2908 Náš cíl: 3000
Další zprávy