Amnesty International Česká republika přijme finanční*ho a administrativní*ho specialistu*ku
Článek
Inzeráty publikován 16.3.2023
Do týmu české pobočky Amnesty International hledáme nového*ou finanční*ho a administrativní*ho specialistu*ku!
Amnesty International Česká republika přijme finanční*ho a administrativní*ho specialistu*ku.
Co si můžete pod touto prací představit?
Vašim úkolem bude koordinovat finanční aspekty práce v Amnesty, komunikovat s účetní firmou a dalšími externími partnery k zajištění hladkého a správného fungování organizace. Na základě podkladů od kolegů budete plánovat rozpočet, v kooperaci s vedením organizace jej vyhodnocovat a navrhovat strategické úpravy. Budete řešit běžnou denní agendu plateb či zpracovávat podklady pro mzdy, ale budete mít i velký prostor pro to přicházet s vlastními řešeními a navrhovat nové postupy.
Ideální kandidát*ka:
- má zkušenosti s koordinací účetní a finanční agendy
- nemá problém s dodržováním termínů a dokáže to zajistit i u ostatních
- má analytické dovednosti
- dokáže systematicky pracovat a plnit i rutinní úkoly
- umí pracovat v Excelu a dokáže z dat vytvořit přehledné tabulky
- dokáže se na věci dívat s nadhledem a nebojí se přijít s vlastním řešením
- umí sestavit rozpočet a monitorovat jeho průběžné čerpání
- mezi jeho*její vlastnosti patří zodpovědnost, spolehlivost, preciznost
- má zkušenosti s vedením docházky a zpracováním podkladů pro mzdové účetnictví
- má organizační a komunikační dovednosti, schopnost rychlého a pružného jednání za účelem dosažení cílů
- má dobré znalosti angličtiny slovem i písmem a zájem o hnutí Amnesty International
Náplň práce
- vedení účetní agendy spolku ve spolupráci s účetní firmou
- vedení agendy došlých faktur, cestovních příkazů
- správa a realizace plateb a pokladny
- archivace a evidence dokladů, předání a kontrola ve spolupráci s účetní firmou
- vedení samostatné účetní agendy pro jednotlivé granty a jejich finální vyúčtování
- zpracování reportů na základě konkrétních požadavků organizace a donorů (měsíční, čtvrtletní, monitorovací zprávy apod.)
- příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory
- správa bankovnictví spolku, výpisů z účtů, komunikace s bankou a dalšími dodavateli a úřady
- správa docházky, zpracování podkladů, komunikace se mzdovou účetní
- ve spolupráci s vedením organizace sestavovat roční rozpočet organizace, případně dílčí rozpočty a monitorovat a vyhodnocovat jejich čerpání
Co od nás můžete očekávat?
- Smysluplnou a kreativní práci v přátelském týmu lidí se stejnými hodnotami
- Možnost osobního a profesního rozvoje
- Neformální vztahy a prostředí
- Uplatnění v největší mezinárodní lidskoprávní organizaci působící ve 150 zemích světa už od roku 1961
- Pracovní telefon a notebook
- Flexibilní pracovní dobu a home office, sick days, až dva týdny dovolené navíc
- HPP, úvazek 0,8 – 1,0
- Měsíční mzdu 33 475,- Kč při 1,0 úvazku
Nástup preferujeme co nejdříve, případně dle dohody.
V případě zájmu zašlete Váš životopis a motivační dopis na email karolina.zanova@amnesty.cz, a to nejpozději do 17.5.2023. Do předmětu uveďte FINANČNÍ A ADMINISTRATIVNÍ SPECIALISTA*KA. Zasláním motivačního dopisu a životopisu projevujete souhlas Amnesty International Česká republika, z. s. se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Aktuální petice
Řekněte českému Parlamentu: Ochrana práva na interrupci patří do ústavy
Každých 23 minut zemře ve světě žena nebo dívka kvůli zákazu nebo výraznému omezení interrupcí ve své zemi. Jedná se o matky, manželky a dcery, které kvůli nedostupnosti základní zdravotní péče zaplatily vlastním životem. V Česku se ochrana reprodukčního zdraví žen zastavila v 80. letech minulého století. Vývoj posledních let i dní však ukazuje, že ochranu tohoto práva je třeba posílit. Česká republika by měla právo na interrupce ukotvit v ústavě a zajistit tak nejvyšší možnou právní ochranu žen a jejich zdraví.
Aktuální počet podpisů: 5198 Náš cíl: 7000
Další zprávy
© Anadolu
©ALFREDO ZUNIGA/AFP via Getty Images
© Amnesty International