Seminář pro pedagogy už brzy!

Seminář pro pedagogy zaměřený na problematiku lidských práv, diskriminace a rasismu

Anotace kurzu:

Seminář je rozdělen na dvě provázané části. První se týká tematiky lidských práv a poskytuje prohloubení informací o konceptu lidských práv, stejně jako materiály a metodiky usnadňující jejich interaktivní začlenění do výuky.

V navazující části reagujeme na poptávku pedagogů po semináři, který by je informačně, argumentačně a metodologicky vybavil k efektivním reakcím na nesnášenlivé projevy studentů a dodal jim inspiraci a materiály, jak s těmito tématy pracovat. Součástí semináře je i Živá knihovna, v rámci níž se účastníci setkají se zástupci menšin žijících v ČR a v praxi si vyzkouší, jak fungují stereotypy a jak s nimi lze efektivně pracovat. Prostor je věnován také dosavadním zkušenostem účastníků a jejich sdílení.

Termín konání kurzu: čtvrtek 19. 3. 2015, 9 – 18 hod.

Místo konání: Praha (konkrétní místo bude přihlášeným účastníkům upřesněno)

Cena: seminář je pro aktivní pedagogy zdarma.

Pro koho je seminář určen: ZŠ, SŠ, VŠ pedagogové (na aprobaci nezáleží), studenti pedagogiky. Z jedné školy se může přihlásit i více zájemců.

Lektoři: Tým Amnesty International pro vzdělávání k lidským právům (více než 7letá zkušenost s programy pro střední a základní školy a se vzděláváním pedagogů).

Přihlášky: NAJDETE V PŘÍLOZE.

Zájemci se mohou hlásit do 9. 3. 2015, a to zasláním přihlášky na e-mailovou adresu sarka.antosova@amnesty.cz Další informace: Telefonicky na číslech 725 125 020, 224 243 601, e-mailem na adrese sarka.antosova@amnesty.cz, kontaktní osoba: Mgr. Šárka Antošová

Podobné příběhy

12.3.2019

Začít změnu je snadné se Start the Change!

Jste pedagog nebo pedagožka? Vzděláváte? Pojďte s námi dělat změnu!


20.3.2019

Místo známek individuální přístup. Projekt Univerzity Karlovy chce pedagogy učit formativní hodnocení

Děti by už možná do budoucna nemusely ze školy nosit vysvědčení jen se známkami. Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy startuje společně s organizací EDUkační LABoratoř projekt, který bude učitele vzdělávat v takzvaném formativním hodnocení. Pedagogové při něm nehodnotí pomocí klasického známkování, ale snaží se hodnotit pokrok každého žáka individuálně a jinou funkci má i zpětná vazba. Tématu se věnuje Radiožurnál.


22.10.2018

Problémovým dětem pomáhá ve školách 17 700 asistentů

S asistenty se roztrhl pytel. Učitelům na středních a základních školách v minulém školním roce pomáhalo s problémovými dětmi už 17 725 asistentů.


28.9.2018

Rozhovor s ředitelkou: Inkluze je v naší škole běžná věc

Založili jsme síť kvalitních škol, které splňují naše standardy, s cílem zviditelnění dobré praxe. Do škol se valí mnoho požadavků, ale podpora za nimi zaostává. A právě proto je sdílení, tak cenné. Přečtěte si rozhovor s bývalou ředitelkou Eliškou Sokolovskou o jejím pohledu na kvalitní školu.


Tyto webové stránka používají cookies pro zlepšení uživatelského komfortu, předvyplnění údajů podporovatele. Zjistit více... Díky za upozornění...