Taibeh úspěšně odmaturovala!

21. června Taibeh Abbasíová v Norsku úspěšně odmaturovala. Přiblížila se tak svému snu stát se lékařkou. S její budoucností je to ale nadále nejisté, protože i poslední odvolání proti rozhodnutí o deportaci Taibeh a její rodiny do Afghánistánu bylo zamítnuto.

Žijí tak nadále ve strachu, že kdykoli mohou být poslaní do Kábulu, jednoho z nejnebezpečnějších míst na světě.

Dívčini spolužáci pořádají akce na jejich podporu a žádají Norsko, aby Taibeh a její rodinu do nebezpečí neposílalo.

Jejich akce můžete sledovat prostřednictvím #AbbasiStays.

Potřebujeme nyní vaši pomoc, abychom I my opět ukázali norské vládě, že nám není jedno, že posílá sotva osmnáctileté do jedné z nejnebezpečnějších zemí světa, kde jim hrozí násilí, pronásledování a bohužel i ztráta života.

Více o příběhu Taibeh zde.

Podobné příběhy

17.6.2019

Norsko: Zastavte vyhoštění tří mladých sourozenců bez doprovodu do Afghánistánu

Taibeh Abbasíová s bratry na cestě do „nejnebezpečnější země světa!“


27.7.2018

Afghánistán hlásí rekordně vysoký počet civilních obětí - nucené návraty jsou neospravedlnitelné!

Amnesty apeluje na vlády, aby zastavily nucené návraty lidí do Afghánistánu.


28.9.2018

Rozhovor s ředitelkou: Inkluze je v naší škole běžná věc

Založili jsme síť kvalitních škol, které splňují naše standardy, s cílem zviditelnění dobré praxe. Do škol se valí mnoho požadavků, ale podpora za nimi zaostává. A právě proto je sdílení, tak cenné. Přečtěte si rozhovor s bývalou ředitelkou Eliškou Sokolovskou o jejím pohledu na kvalitní školu.


29.11.2018

Není pravda, že děti s postižením jsou v běžné škole nutně nešťastné, říká pedagožka, která se zabývá inkluzí

Které děti s postižením se mohou úspěšně vzdělávat a integrovat v běžné škole, a které již ne? To je jádro debaty o inkluzi neboli společném vzdělávání. A jaké možnosti nabízejí těmto dětem školy speciální? „Speciální škola neznamená automaticky škola dobře vybavená pro podporu žáků s různými druhy postižení,“ říká Lenka Felcmanová, která vyučuje speciální pedagogiku na pražské pedagogické fakultě a je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání.


Tyto webové stránka používají cookies pro zlepšení uživatelského komfortu, předvyplnění údajů podporovatele. Zjistit více... Díky za upozornění...